Vineri / Friday 23 IULIE

By FABRICA on 5:52 AM

Filed Under: ,


Pentru ca e vara si suntem cu totii nerabdatori sa scapam de treaba (sub orice forma s-ar prezenta ea) ne-am gandit sa va aducem cel mai tare party al verii care sa va faca sa uitati de tot, chiar si de voi insiva. Asadar, am organizat I Can't feel my face, un party all you can drink care va va schimba perceptia asupra ceea ce va inconjoara.
Va asteptam pe 23 iulie,incepand cu ora 22:00, in club Fabrica pentru a va distra alaturi de noi.
Intrarea: 35lei/fete
50 lei / baieti

4 comments for this post

asta.i concert sau ce ?

Posted on July 15, 2010 at 1:10 PM  
Alex

Este o petrecere la care platesti doar intrare si poti sa bei cat te tine :D

Posted on July 19, 2010 at 6:21 AM  
adi "babi" bodea

Hehe, 35/50 intrare, all you can drink...

Mai Alexandru mai...dar nu seamana cu ce A FOST iarna asta in Fabrica?

Ia mai arunca un ochi aici, k poate iti aduci aminte:

www.baha.ro

Sau pe facebook la "BAHA Party Now Ask Later"...

Rusinica :)

Posted on July 20, 2010 at 9:00 AM  

Ce e asta?

E o copie a unui concept simpatic. O copie din toate punctele de vedere: locatie, stil, allyoucandrink, meniu, preturi, slogare, promovare, tot.

Pentru autenticul BAHA...
www.baha.ro

Posted on July 22, 2010 at 3:52 AM