Sambata / Saturday 08 MAI

By FABRICA on 7:10 AM

Filed Under: ,





Travka face petrecere la Fabrica!

Trupa Travka face petrecere sâmbătă, 8 mai, de la ora 22.00, în Club Fabrica, pentru a sărbători 8 ani!
George, Alexei, Misha, Mizdan şi Cristi îşi invită fanii - şi nu numai - la petrecere, pentru că cei cinci împlinesc 8 ani.

Travka ("ierbuşoară" în limba rusă) s-a înfiiţat în 2002, la Focşani. În cei opt ani, trupa a adunat peste 350 de concerte şi a lansat două albume - Corabia Nebunilor (2005) şi Vreau să simt Praga (2007).

Trupa este formată din George Gâdei (voce), Alexei Turcan (chitară), Misha Gâlcă (chitară), Răzvan Rusu (bass) şi Cristian Chirodea (tobe)

Un concert powered by Club Fabrica.

Intrarea la concert – începând cu ora 20.00; Petrecerea cu Travka – după ora 22.00.
Intrarea 20 lei

7 comments for this post

Anonymous

Cat e intrarea ?

Posted on May 2, 2010 at 8:06 AM  
Anonymous

omfg cat am ras de ce scria in stanga acolo frumusel -j

apropos, nu cumva trebuia sa fie si belladonnakillz peste vreo saptamana sau doua? un anunt ceva?......

Posted on May 3, 2010 at 2:25 AM  

belladonnakillz sunt pe 14 mai...

Posted on May 3, 2010 at 6:29 AM  

intrarea?

Posted on May 3, 2010 at 7:03 AM  

hai cu pretu

Posted on May 3, 2010 at 11:28 AM  

Mai copii... asta e textul meu, scris aici http://thrystan.ro/muzica/travka-silver-church-laba-trista-la-penis-de-lemn/

Puteati cere voie pana sa-l faceti afis de concert dar plm... Un thrystan.ro pe afis ceva?

Posted on May 6, 2010 at 12:17 PM  
Cristina

Ah! Stiti treaba aia cu etica? Daca nu, poate ar trebui sa cautati putin...s-ar putea sa aveti o surpriza.

Posted on May 6, 2010 at 12:46 PM