Joi / Thursday 12 Martie

By FABRICA on 5:59 AM

Filed Under: , ,


RoBlogFest 2009

Am inscris, am votat, jurizat, injurat, comentat, am asteptat cu sufletul la gura primii 20 clasati, am votat din nou, am pariat.....

Ei bine, dupa o luna de frecat roblogfest-ul in sus si in jos, e timpul sa trecem la lucruri mai serioase si sa bem! In cinstea celor care au castigat, sau nu :).

Nu rata sa vezi pe scena marii online-isti bloggeri ai momentului si "s-o facem lata", mai rau decat in anii care au trecut, cu DJi, muzica, bere, alcoale, jocuri, masini, femei....Pentru ca urmeaza ceremonia si petrecerea RoBlogFest 2009, joi 12 martie in Club Fabrica.


Intrarea e moka, dar se face doar pe baza de confirmare aici, pe invita.ro.
Accesul se face doar pe baza numelui completat in profilul vostru.
Acel nume nu este public/publicat pe niciun site din reteaua fourhooks.

Cei "matinali" la petrecere, profita de un Happy Start cu bere Ursus si alte surprize in locatie!

Puteti sa veniti insotiti doar de o singura persoana.

Daca doriti sa promovati evenimentul si in randul celor care nu au participat in competitie, puteti sa o faceti prin intermediul widgeturilor prezente in dreapta evenimentului (Pune la tine pe site)

Acestea fiind zise ... ne vedem la petrecere! Dupa va asteptam tot pe aceasta pagina sa va uploadati pozele de la petrecere.

p.s Confirmarile nu se fac prin comentarii si trebuie sa fiti logati pentru a putea confirma. Desigur ca va puteti loga cu acelasi cont pe care l-ati folosit pe site-urile roblogfest.ro, coolio.ro,100eyes.ro sau metropotam.ro
Sursa si mai multe detalii pe RoBlogFest 2009

0 comments for this post